Voorbereidingen - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Demi van Hove - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Gainesville, Verenigde Staten van Demi van Hove - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Demi van Hove

Blijf op de hoogte en volg Demi

30 December 2013 | Verenigde Staten, Gainesville

Hallo iedereen!

Onder het mom van "Ik ga mijn blog sowieso bij houden", hier alvast mijn eerste blog. Aangezien ik over 1 dag en 22 uur vertrek, leek het me wel leuk om een beetje te schrijven over de voorbereidingen die ik aan het treffen ben, hoe ik me voel, etc.

De waarheid is, dat hoewel iedereen me vraagt "Ben je al zenuwachtig?", ik niet kan zeggen dat ik gestressed/zenuwachtig/bang/verdrietig/emotioneel, whatever ben. Vraag me niet hoe dat kan; ik had echt verwacht dat ik rond deze tijd een emotioneel wrak zou zijn dat jankend haar "laatste uurtjes" in dit geweldig koude, natte, kikkerlandje af zou tellen, maar niets is minder waar. Ik weet niet of het komt omdat ik het me nog steeds niet realiseer dat ik over 3 dagen in zo'n 20 graden in een t-shirt over straat zal lopen, of dat het komt omdat dit al 9 jaar een droom van me is. Ik heb een beetje het gevoel van "Waarom zou ik in godsnaam verdrietig/gespannen zijn voor iets wat ik al zo lang, zo graag wil?". Maar goed, dat is natuurlijk van een rationeel oogpunt en het zou niet gek zijn als ik toch gestressed was, maar so far so good. Ik heb er gewoon zin in!

Ik ben een beetje bezig met dingen bij elkaar scharrelen, een kofferlabel hier, een mini deo daar, een lijst met belangrijke nummers ( "Wat nou als ik in Florida tegen een palmboom oploop en mijn tand breek, dan MOET ik gelijk het alarmnummer in mijn telefoon hebben!") en dat soort dingen. Ook heb ik vandaag mijn OV stop gezet, want die 100€ extra in de maand kan ik in Florida zeker goed gebruiken. Maar toch, een pijnlijk momentje.

Om jullie alvast een voorproefje te geven, zal ik een foto van mijn toekomstige huis bij deze blog zetten, compleet mét zwembad, palmbomen en een gratis sportzaal. Jealous, much?

Oh, BTW, voor iedereen die het leuk vindt om te weten: Ik vlieg 1 Januari om 1 uur 's middags, dus als je me een fijne vlucht wil wensen, better do it before then! ^^

Liefs en tot snel!

Demi

  • 30 December 2013 - 16:59

    Sander Van Hove:

    Yes! Deze berichten staan nr. 1 op mijn dagelijkse to-do lijst!

  • 02 Januari 2014 - 13:49

    José Bakker:

    Hallo Demi fijn je ontmoet te hebben op schiphol. Hele fijne dagen,
    Weken, maanden in Florida met Marijn en studie genoten.
    José en Erik Bakker

  • 02 Januari 2014 - 15:23

    Anna:

    ja zeker jealous als ik dat huis zie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Gainesville

Demi

Hoi! Welkom op mijn blog. Ik ben een derdejaars rechtenstudente die vanaf 1 Januari t/m 1 Juni in Gainesville, Florida, USA zit. Ik heb hier jaren van gedroomd en kijk er al heel lang naar uit! :) Ik hoop mijn blog veel bij te houden en ik hoop dat mijn posts een beetje interessant zijn om te lezen! See you, Demi

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 721
Totaal aantal bezoekers 33005

Voorgaande reizen:

04 Januari 2019 - 15 Februari 2019

Thailand, Cambodia and Vietnam

29 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Rabat, Morocco

28 Juni 2014 - 26 Juli 2014

Lugo

01 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Gainesville

Landen bezocht: